سازمان۱ خبر

اخبار فرمانداری قشم

فرمانداری قشم به عنوان نهاد عالی حاکمیتی در این جزیره، مسئولیت مدیریت اجرایی و هماهنگی دستگاه‌های دولتی را در محدوده جغرافیایی شهرستان قشم بر عهده دارد. این سازمان با نظارت بر اجرای سیاست‌های کلان در منطقه آزاد، نقش مؤثری در تنظیم تعاملات میان بخش‌های دولتی و فعالان اقتصادی ایفا کرده و به دلیل موقعیت استراتژیک قشم در تجارت دریایی و بازارهای واردات و صادرات ایران، جایگاه ویژه‌ای در تسهیل فرآیندهای اقتصادی این منطقه دارد.

موضوعات مرتبط

ابهام در حادثه اصابت پرتابه به قایق‌های صیادی در نزدیکی جزیره لارک

ابهام در حادثه اصابت پرتابه به قایق‌های صیادی در نزدیکی جزیره لارک

صیادان مدعی اصابت پرتابه به قایق‌هایشان در خلیج فارس هستند، اما مقامات رسمی این موضوع را تایید نمی‌کنند.

۲۳ خرداد ۱۴۰۵